ѕочаток  ≤деолог≥¤  ѕраво  ѕол≥тика  ќрган≥зац≥¤  ƒ≥алог
ѕроблематика
ѕослуги

≈кспертн≥ послуги

 

≤. ѕослуги дл¤ громадських орган≥зац≥й, пол≥тичних парт≥й ≥ блок≥в

  1. јнал≥з публ≥чних за¤в ≥ управл≥нських р≥шень л≥дер≥в, представник≥в та кер≥вник≥в громадських орган≥зац≥й, пол≥тичних парт≥й ≥ блок≥в на предмет њх завершеност≥, правом≥рност≥ та в≥дпов≥дност≥ чинному законодавству – на¤вност≥ в них концептуальних (лог≥чних, правових, ≥деолог≥чних та естетичних) суперечностей.
  2. јнал≥з публ≥кац≥й в «ћ≤, програмних й орган≥зац≥йних документ≥в громадських орган≥зац≥й, пол≥тичних парт≥й ≥ блок≥в на предмет њх завершеност≥, правом≥рност≥ та в≥дпов≥дност≥ чинному законодавству – на¤вност≥ в них концептуальних (лог≥чних, правових, ≥деолог≥чних та естетичних) суперечностей.
  3. –озробка документ≥в та заход≥в дл¤ нейтрал≥зац≥њ некоректних публ≥чних за¤в ≥ управл≥нських р≥шень л≥дер≥в, представник≥в та кер≥вник≥в громадських орган≥зац≥й, пол≥тичних парт≥й ≥ блок≥в.
  4. –озробка документ≥в та заход≥в дл¤ нейтрал≥зац≥њ некоректних публ≥кац≥й в «ћ≤, програмних й орган≥зац≥йних документ≥в громадських орган≥зац≥й, пол≥тичних парт≥й ≥ блок≥в.
  5. –озробка ≥ впровадженн¤ концептуально вичерпаних ≥ несуперечливих систем ≥деолог≥њ, стратег≥њ, структурноњ будови ≥ управл≥нн¤ громадських орган≥зац≥й, пол≥тичних парт≥й ≥ блок≥в.
  6. ≤деолог≥зац≥¤ член≥в громадських орган≥зац≥й, пол≥тичних парт≥й ≥ блок≥в, њх концептуальна мотивац≥¤ та ≥деолог≥чний контроль.

≤≤. ѕослуги дл¤ орган≥в влади, бюджетних ≥ комерц≥йних орган≥зац≥й

  1. јнал≥з публ≥чних за¤в ≥ управл≥нських р≥шень л≥дер≥в, представник≥в та кер≥вник≥в орган≥в влади, бюджетних ≥ комерц≥йних орган≥зац≥й на предмет њх завершеност≥, правом≥рност≥ та в≥дпов≥дност≥ чинному законодавству – на¤вност≥ в них концептуальних (лог≥чних, правових, ≥деолог≥чних та профес≥йних) суперечностей.
  2. јнал≥з публ≥кац≥й в «ћ≤, програмних й орган≥зац≥йних документ≥в орган≥в влади, бюджетних ≥ комерц≥йних орган≥зац≥й на предмет њх завершеност≥, правом≥рност≥ та в≥дпов≥дност≥ чинному законодавству – на¤вност≥ в них концептуальних (лог≥чних, правових, ≥деолог≥чних та профес≥йних) суперечностей.
  3. –озробка документ≥в та заход≥в дл¤ нейтрал≥зац≥њ некоректних публ≥чних за¤в ≥ управл≥нських р≥шень представник≥в та кер≥вник≥в орган≥в влади, бюджетних ≥ комерц≥йних орган≥зац≥й.
  4. –озробка документ≥в та заход≥в дл¤ нейтрал≥зац≥њ некоректних публ≥кац≥й в «ћ≤, програмних й орган≥зац≥йних документ≥в орган≥в влади, бюджетних ≥ комерц≥йних орган≥зац≥й.
  5. –озробка ≥ впровадженн¤ концептуально вичерпаних ≥ несуперечливих систем ≥деолог≥њ, стратег≥њ, структурноњ будови ≥ управл≥нн¤ орган≥в влади, бюджетних ≥ комерц≥йних орган≥зац≥й.
  6. ≤деолог≥зац≥¤ член≥в орган≥в влади, бюджетних ≥ комерц≥йних орган≥зац≥й, њх концептуальна мотивац≥¤ та ≥деолог≥чний контроль.

 

як≥ конституц≥йн≥ права порушуютьс¤ в ”крањн≥
як —екретар≥ат ”повноваженого ¬ерховноњ –ади ”кра≥ни з прав людини ≥гноруЇ порушенн¤ конституц≥них прав в ”кра≥н≥
як проста людина може зм≥нити чинне законодавство
 © 2005, —истема“ерм≥н≥в
Хостинг от uCoz