Початок  Ідеологія  Право  Політика  Організація  Діалог
Проблематика
Традиційне
  Технологія
  Суперечності
Терміністське

Права й обов’язки Уповноваженого

Уповноважений не має права залишити без розгляду по суті публікацію в пресі чи звернення на його ім’я, що попереджає про можливе порушення прав і свобод людини і громадянина. У випадку ж визнання їх правомірності Уповноважений не має права залишити їх без провадження справи.

Аргументи

Оскільки слово "виникають" – це неозначена форма дієслова (інфінітив) недоконаного виду, яка вказує на не завершеність процесу виникнення, який триває у невизначеному (минулому, теперішньому та майбутньому) часі, остільки сферою застосування Закону про Уповноваженого, відповідно до статті 2 ("сферою застосування Закону є відносини, що виникають при реалізації прав і свобод людини і громадянина лише між громадянином України, незалежно від місця його перебування, іноземцем чи особою без громадянства, які перебувають на території України, та органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими і службовими особами") Закону України "Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини" від 23.12.1997 року, №776/97-ВР (далі – Закон про Уповноваженого), є відносини, що вже виникли у минулому, зараз виникають у теперішньому та можуть виникнуть у майбутньому, тобто виникають взагалі, при реалізації прав і свобод людини і громадянина між громадянином України, незалежно від місця його перебування, іноземцем чи особою без громадянства, які перебувають на території України, та органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими і службовими особами.

Оскільки публікація в пресі чи звернення на ім’я Уповноваженого, що попереджає про можливе порушення прав і свобод людини і громадянина, стосуються порушення прав і свобод людини і громадянина у відносинах між громадянином України, іноземцем чи особою без громадянства, які перебувають на території України, та органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими і службовими особами, що існує потенційно і може виникнути у майбутньому при реалізації громадянином України, іноземцем чи особою без громадянства своїх прав і свобод людини і громадянина, остільки вказані публікація і звернення входять в сферу застосування Закону про Уповноваженого і не можуть бути залишені Уповноваженим без розгляду їх по суті, а у випадку визнання їх правомірності без провадження справи.

Оскільки відповідно до статті 1 ("парламентський контроль за додержанням конституційних прав і свобод людини і громадянина та захист прав кожного на території України і в межах її юрисдикції на постійній основі здійснює Уповноважений Верховної Ради України з прав людини") Закону про Уповноваженого, Уповноважений здійснює контроль за додержанням конституційних прав і свобод людини і громадянина та захист прав кожного на території України на постійній основі за дорученням парламенту (Верховної Ради України), остільки здійснення такого контролю Уповноваженим є головним його посадовим обов'язком перед парламентом згідно Закону про Уповноваженого, що обумовлює загальну сферу посадової діяльності Уповноваженого – додержання конституційних прав і свобод людини і громадянина та захист прав кожного на території України і в межах її юрисдикції незалежно від форми і часу реалізації чи порушення прав і свобод людини і громадянина.

Оскільки публікація в пресі чи звернення на ім’я Уповноваженого, що попереджає про можливе порушення прав і свобод людини і громадянина, стосуються саме порушення прав і свобод людини і громадянина, що існує потенційно і може виникнути в майбутньому при реалізації громадянином України, іноземцем чи особою без громадянства своїх прав і свобод людини і громадянина, остільки вказані публікація і звернення входять згідно Закону про Уповноваженого в сферу як посадової діяльності Уповноваженого, так і виконання ним його головного посадового обов'язку перед парламентом, і не можуть бути залишені Уповноваженим без розгляду їх по суті, а у випадку визнання їх правомірності без провадження справи.

Відповідно до першого, другого, четвертого, п'ятого, сьомого і восьмого абзаців статті 3 Закону про Уповноваженого, "метою парламентського контролю, який здійснює Уповноважений, є:... захист прав і свобод людини і громадянина, проголошених Конституцією України;... запобігання порушенням прав і свобод людини і громадянина;... сприяння приведенню законодавства України про права і свободи людини і громадянина у відповідність з Конституцією України;... запобігання будь-яким формам дискримінації щодо реалізації людиною своїх прав і свобод;... сприяння правовій інформованості населення".

Оскільки слово "захист" – це вмотивований дієсловом іменник, який за своїм граматичним та лексичним значенням вказує на стан дії, протікання якої не визначене у часі (минулому, теперішньому та майбутньому), остільки метою посадової діяльності Уповноваженого і виконання ним його головного посадового обов'язку перед парламентом згідно Закону про Уповноваженого, є захист прав і свобод людини і громадянина, проголошених Конституцією України, як такий, тобто незалежно від того, були порушені, порушуються чи можуть бути порушені права і свободи людини і громадянина, що захищаються.

Оскільки словосполучення "запобігання порушенням" і "запобігання дискримінації" складаються з вмотивованих дієсловами іменників, які за своїм граматичним та лексичним значенням вказують на стани дій, які орієнтовані на певний час (перша дія – на час, майбутній по відношенню до часу її протікання, а решта дві – на час, теперішній) при тому, що час самого протікання цих дій не визначений, остільки метою посадової діяльності Уповноваженого і виконання ним його головного посадового обов'язку перед парламентом згідно Закону про Уповноваженого, є, по-перше, запобігання порушенням прав і свобод людини і громадянина як таким, тобто незалежно від того, було у минулому, відбувається у теперішньому чи може відбутися у майбутньому порушення прав і свобод людини і громадянина, що запобігається; по-друге, запобігання будь-яким формам дискримінації щодо реалізації людиною своїх прав і свобод як такої, тобто незалежно від того, була у минулому, відбувається у теперішньому чи може відбутися у майбутньому дискримінація щодо реалізації людиною своїх прав і свобод, що запобігається.

Оскільки словосполучення "сприяння приведенню" складається з вмотивованих дієсловами іменників, які за своїм граматичним та лексичним значенням вказують на стани дій, які хоч і мають один час їх протікання, але мають цей час не визначеним, як не має визначення спосіб і суб'єкт протікання дії, що обумовлює стан "приведення", остільки метою посадової діяльності Уповноваженого і виконання ним його головного посадового обов'язку перед парламентом згідно Закону про Уповноваженого, є сприяння приведенню законодавства України про права і свободи людини і громадянина у відповідність з Конституцією України як такому, тобто незалежно від часу, способу і суб'єкта приведення вказаного законодавства України у відповідність з Конституцією України.

Оскільки слово "інформованість" – це іменник, який за своїм граматичним та лексичним значенням вказує на стан об'єкта дії (інформованість – стан інформованого населення), де стан об’єкта не має визначення часу, форми, способу, змісту та суб'єкта дії, спрямованої на досягнення вказаного стану – інформованості населення, остільки метою посадової діяльності Уповноваженого і виконання ним його головного посадового обов'язку перед парламентом згідно Закону про Уповноваженого, є сприяння правовій інформованості населення як такій, тобто незалежно від часу, форми, способу, змісту і суб'єкта як самого правового інформування населення, так і порушення прав і свобод людини і громадянина та дискримінації щодо реалізації людиною своїх прав і свобод, про які населення інформується.

Оскільки публікація в пресі чи звернення на ім’я Уповноваженого, що попереджає про можливе порушення прав і свобод людини і громадянина, стосуються саме порушення прав і свобод людини і громадянина, що існує потенційно і може виникнути у майбутньому при реалізації громадянином України, іноземцем чи особою без громадянства своїх прав і свобод людини і громадянина, якому (тобто порушенню) можна запобігти шляхом сприяння приведенню законодавства України у відповідність з Конституцією України та відповідній правовій інформованості (через інформування) населення стосовно виявленого порушення, остільки вказані публікація і звернення відповідають меті парламентського контролю, який за дорученням парламенту здійснює Уповноважений, посадової діяльності Уповноваженого та виконання ним його головного посадового обов'язку перед парламентом згідно Закону про Уповноваженого і не можуть бути залишені Уповноваженим без розгляду їх по суті, а у випадку визнання їх правомірності без провадження справи.

 

Які конституційні права порушуються в Україні
Як Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради Украіни з прав людини ігнорує порушення конституціних прав в Украіні
Як проста людина може змінити чинне законодавство
 © 2005, СистемаТермінів
Хостинг от uCoz