ѕочаток  ≤деолог≥¤  ѕраво  ѕол≥тика  ќрган≥зац≥¤  ƒ≥алог
ѕроблематика
“радиц≥йна
“ерм≥н≥стська
  ѕринципи
  “ерм≥ни

≤деолог≥чна проблематика

ѕроблема сучасних традиц≥йних ≥деолог≥й пол¤гаЇ, на наш погл¤д, у тому, що вони апелюють не до конвенц≥ональних (догов≥рних) ≥стин, а до обТЇктивних. ѕриховуванн¤ власного авторства ≥ обТЇктивац≥¤ покладеноњ в ≥деолог≥ю особистоњ (авторськоњ) думки щодо оточуючоњ автора д≥йсност≥ – це, всього на всього, зас≥б розповсюдженн¤ автором власноњ ≥деолог≥њ. як зас≥б саме розповсюдженн¤ ≥деолог≥њ, в≥н Ї довол≥ ефективним, оск≥льки в≥дкриваЇ св≥тогл¤д людини, ¤ка прийн¤ла пон¤тт¤ обТЇктивност≥ ¤к таке, дл¤ будь-¤кого впливу на нењ ззовн≥.

« ≥ншого боку, сама по соб≥ в≥дкрит≥сть св≥тогл¤ду людини дл¤ впливу ззовн≥ в≥дкриваЇ св≥тогл¤д дл¤ будь-¤ких зовн≥н≥х вплив≥в, що обумовлюЇ виникненн¤ конкуренц≥њ, ¤к м≥ж вказаними впливами, так ≥ м≥ж њх авторами. Ќамаганн¤ ж конкурент≥в звести впливи одне одного нан≥вець обумовлюЇ зворотн≥й ефект – неефективн≥сть останн≥х ¤к засобу розповсюдженн¤ авторами власних ≥деолог≥й. —аме тому обТЇктив≥стськ≥ ≥деолог≥њ в св≥тогл¤д≥ ≥ндив≥да недовгов≥чн≥. ѕрийн¤тт¤ такоњ ≥деолог≥њ внасл≥док обТЇктивних вплив≥в ззовн≥ не п≥двладне вол≥ людини, ¤ка њњ прийн¤ла.

¬ир≥шенн¤ вказаноњ проблеми, ¤к ми вважаЇмо, можливо лише за умови оголошенн¤ власного авторства на покладен≥ в ≥деолог≥ю ≥дењ – особисту думку автора щодо оточуючоњ його д≥йсност≥.

 

як≥ конституц≥йн≥ права порушуютьс¤ в ”крањн≥
як —екретар≥ат ”повноваженого ¬ерховноњ –ади ”кра≥ни з прав людини ≥гноруЇ порушенн¤ конституц≥них прав в ”кра≥н≥
як проста людина може зм≥нити чинне законодавство
 © 2005, —истема“ерм≥н≥в
Хостинг от uCoz